Maksājumi un piegāde

Maksājumi

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

  1. Varat samaksāt, izmantojot kredītkarti. Mēs pieņemam visas lielākās kredītkartes (Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro).
  2. Mēs pieņemam maksājumus ar tiešu bankas pārskaitījumu. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@balticoptics.lv, lai iegūtu nepieciešamo bankas informāciju.
  3. Swedbank klientiem: varat norēķināties, izmantojot Bank Link pakalpojumu.
  4. Ir iespēja norēķināties, izmantojot starptautisko maksājumu sistēmu ''PayPal''.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, zvaniet: +371 26670121 vai rakstiet e-pastu uz: info@balticoptics.lv

Kad summa tiks atskaitīta no mana konta?

Summa tiks atskaitīta no Jūsu konta brīdī, kad pasūtījums ticis apstrādāts (Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu). Tas notiks dažu dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

Kādā valūtā tiks veikts maksājums?

Visi mūsu darījumi notiek eiro (EUR) valūtā.

Vai pirkumi internetā ir droši?

Mēs izmantojam pašas modernākās sistēmas, lai kontrolētu visus darījumus, kas notiek mūsu interneta vietnē, tajā skaitā SSL (Secure Sockets Layer ) kriptēšanas protokolu, kas kriptē visus potenciāli sensitīvos datus.

Mans maksājums nav ticis pieņemts. Kādēļ?

Jūsu maksājums var netikt pieņemt dažādu iemeslu dēļ: pārbaudiet pasūtījuma izdarīšanas brīdī ievadītos kredītkartes datus, piemēram, derīguma termiņu, kartes veidu un numuru. Ja problēma netiek atrisināta, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu.

Kas ir CVV/CVC kods?

CVV (Card Verification Value jeb Kartes verifikācijas vērtība) ir 3 ciparu kods Jūsu kartes otrā pusē, parakstam paredzētās vietas malā (Visa un MasteCard kartēm) vai 4 ciparu kods kartes priekšpusē (American Express kartēm). Šis kods ir jebkura maksājuma drošības pamatā un novērš krāpšanu, jo ļauj pārliecināties, ka karte patiešām ir Jūsu rīcībā.


Piegāde

Mēs nevaram veikt piegādi uz pasta kastītēm pasta nodaļās vai uz pasta nodaļām. Ja Jūs izvēlaties piegādi uz darba vietas adresi, lūdzu, norādiet durvju zvana numuru vai uzņēmuma nosaukumu C/O laukā.

Lūdzu, ievērojiet, ka pasūtījumi netiek piegādāti sestdienās, svētdienās un valsts svētku dienās.

Klientiem Latvijā:

  1. Visiem mūsu  klientiem -  bezmaksas piegāde! 

Klientiem ES:

Mēs veicam bezmaksas piegādi uz jebkuru Eiropas Savienības valsti pasutijumam virs 300 eiro.
Piegāde parasti notiek 3-5 darba dienu laikā no pasūtījuma izdarīšanas.

Klientiem Krievija:

Mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu pa pastu, bet pasutijuma vertība nedrīkst pārsniegt 1000 eiro, ieskaitot piegādes izmaksām. 

Klientiem ārpus ES (izņemot Krievija):

Maksājot ar tiešu bankas pārskaitījumu, mēs piedāvājam veikt piegādi ārpus ES teritorijas bez PVN. Lai izvēlētos šo pakalpojumu, lūdzu nosūtiet savu pasūtījumu uz mūsu e-pastu: balticoptics@inbox.lv. Mēs sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā.

Saņēmējs ir atbildīgs par visu nodevu, nodokļu un atmuitošanas izmaksu segšanu. Lūdzu, sazinieties ar savas valsts Muitu, lai noskaidrotu potenciālās izmaksas. Starptautiskās piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, balstoties uz kopējo pasūtījuma vērtību un mērķa valsts pasta indeksu.

Piegādes izmaksas tiks aprēķinātas pie Pasūtījuma veikšanas. Piegāde parasti notiek 3-5 darba dienu laikā no pasūtījuma izdarīšanas.

Mēs neveicam piegādi uz šīm valstīm:

  • Baltkrievija
  • Kazahstāna
  • Ukraina
  • Sīrija
  • Irāna
  • Irāka
  • Ziemeļkoreja

Preces atgriešana

Jūs varat atgriezt vienu vai vairākas preces pēc saviem ieskatiem, ja tas tiek izdarīts preces atgriešanas periodā (14 dienas no pasūtījuma piegādes) un ja prece nav tikusi bojāta, lietota un nav veiktas nekādas izmaiņas. Atkarībā no preces atgriešanas iemesla, Jūs saņemsiet e-pastu, kurā tiks aprakstīta atgriešanas procedūra. Lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru: mēs Jums sniegsim visu nepieciešamo informāciju preces atgriešanai.

Tiklīdz atgrieztās preces tiks piegādātas uz mūsu noliktavu, mēs novērtēsim zaudējumus un veiksim naudas atgriešanu tuvāko 30 dienu laikā. Lūdzu, atcerieties, ka mēs nevaram pieņemt atgrieztas preces, ja tās nav identiskā stāvoklī kā preci saņemot (piemēram, ja atgrieztā prece ir lietota vai jebkādā veidā pārveidota). Mēs informēsim par atgriešanas procesu ar e-pasta palīdzību.